#novischfesten

0kommentarer

Novischfesten igår var så sjukt rolig! Jättegod middag, trevligt folk, härlig stämning. Galen efterfest. Det var helt enkelt en oförglömlig kväll!
 

Såhär såg jag ut, kvällen till ära! Röd favoritklänning å skor från DinSko utgjorde kvällens outfit!
 
Under middagen satt vi nationsvis vid långa bord med bordsplacering. Varje person i sydskånska nationen hade fått en liten lapp med text på, värsta kreativt och gulligt! Hamnade bredvid och mitt emot väldigt sköna personer, vilket gjorde middagen hur trevlig och rolig som helst! God mat var det också :)
 
Borden röjdes undan och det som tidigare varit matsal blev dansgolv! Bra musik, lysstavar, dans. Epic. Bilderna är lite suddiga och blurriga men det tycker jag bara speglar kvällen, den var ju trots allt lite suddig den med! ;) Fast på ett bra sätt :) Kvart i 3 cyklade jag och Ossian hem, med ömma fötter och ett leende på läpparna. Det här kan jag leva på ett tag :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej