Mitt lilla krypin

3kommentarer

Nu har jag faktiskt varit i Lund i två veckor, och imorn har jag bott i mitt rum i två veckor. Tänkte därför att det är dags (nu när jag fått tillbaks min telefon) att visa lite bilder på mitt nya krypin. Där jag spenderar många timmar på att göra diverse viktiga samt oviktiga saker. Såååå, här har ni ett gäng bilder :)
 
Hörnan är perfekt- läsfotölj, läslampa, hylla med fina samlingar av porslin (och sprit, vad annars liksom) och kakfatet som mamma har gjort till mig.
Och där sitter jag just nu i skrivande stund! Framför skrivbordet :) Min parfym- och bodylotion samling + Bebbans fina tavla och fotoalbumet som Katrin gjorde till mig när jag fyllde 18 gör mitt skrivbord komplett. Och uggleboken å min kalender såklart! Å läsplattan.. Å.. ja, allt :) I fönsterbrädan har jag min lilla dödskallesamling och där brinner det ljus nästan varje kväll numera!
Och häääär gör jag det mesta, typ sover, pluggar, kollar på serier, bloggar. Mitt natuksbord är dock rätt tomt.. Skulle vilja ha ett foto på mig å Martin där!
Finaste drömfångaren som även den är från Katrin, som ska fånga alla dumma drömmar!
Toalett, viktiga grejer det.  Doftljus som luktar kokos på väggen, också viktigt.
Samt min lilla hall! Med skor och jackor :)
 
Tycker jag har allt jag behöver, FÖRUTOM ett foto på mig och Martin. Det måste jag ordna faktiskt!
Nu ska jag springa iväg å köpa mat, sedan hem till Niklas! Puss på er
 

3 kommentarer

Jasmine

14 Sep 2014 10:31

Mysigt ju!! Roligt att få se hur du bor. :) Doftljus kan man aldrig ha för många av!
Skickar en massa kramar till dig!! <3

Svar: Nej precis, älskar doftljus :) Tack finis, massa kramar till dig med!
None None

Vivi

14 Sep 2014 15:46

Vad fint du har det 😘

Svar: Tack!! :)
None None

mammi

15 Sep 2014 21:55

Vad fint och hemtrevligt du har fått det <3

Svar: Tack!! :) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej