Hepphepp

0kommentarer

Gäsp! Just vaknat från en välbehövlig och mycket skön powernap. Känner mig dock inte riktigt lika pigg som jag önskat. Hade jättesvårt och sova igår.. Kände med en gång när jag la mig i sängen att det inte skulle gå och somna, och sen fick jag en inpuls å blev så himla sugen på att tatuera mig! Jag kunde verkligen inte tänka på någonting annat! Till slut somnade jag i alla fall och hade en mycket intressant å lite läskig dröm att jag var i den sista striden mot Voldermort.. Ska absolut analysera detta när jag kommit lite längre in i min psykologiska karriär.
 
Dagen har innehållit en föreläsning, lunch och plugg än så länge. Tänker nu att jag ska göra mig lite kaffe å senare ska jag å Niklas gymma å käka kinesiskt. Hitta värsta kapstället i lördags med kinesisk mat för endast femtiokronor. Stammis ställe nu. Sen borde jag plugga lite mer faktiskt. Nu ----> kaffe.
 
 

Kommentera

Publiceras ej