Finally

0kommentarer

Fredagen har lidit mot sitt slut och äntligen är tentan över! Måste säga att jag är rätt nöjd, det gick hyfsat bra. Hoppas bara att jag fått tillräckligt mycket poäng på varje fråga för att bli godkänd. För att klara oss måste vi ha minst 24 poöng av 48 samt minst 3 poäng på varje övergripande fråga.. Så får se hur det går. Nu kan jag inte göra något mer i alla fall och det var sådan lättnad när tentan var över!
Jag och Anna gick lite på stan efter och firade sen med Thaimat till lunch! Mums! Åkte och körde en liten mysträning, mest för att komma ihång igen efter min lilla förkylning. Drog sedan hem och duschade, tog det lugnt innan jag var tvungen att stressa för att göra mig klar till födelsedagsmiddag hos Marry! Där bjöds det på ost och kex och vin samt lite annat smått och gott. Roligt och härliga människor. Lite spel och mycket skratt :) Bra avslutningen på denna dag. Nu ska det bli jätteskönt att krypa ned i sängen, inte låta någon klocka ringa imorgon, och vet att jag inte behöver öppna en endaste liten skolbok imorn!! Ååh.
 

Kommentera

Publiceras ej