En bättre dag imorgon

1kommentarer

Det är dagar som dessa som jag bara vill ta på mig träningskläder, gå till gympahallen, träffa folk jag tycker om mest av allt och låta mitt största intresse vara allt som spelar roll för ett par timmar.
Dagar som dessa saknar jag gympan och allt gympafolk lite extra.
 
Idag hade jag verkligen behövt en gympahall att gå till och lite glada gymnaster som roper hej när man kommer. Istället har jag varit med på ett dumt och jobbigt experiment som gjorde att jag blev ännu tröttare än jag var innan, suttit hemma och pluggat och längtat efter lite kramar och närhet.
 
Nu ska jag lägga den här dagen bakom mig, och hoppas på en bättre dag imorgon.
 

1 kommentarer

Anonym

01 Oct 2014 08:37

Skickar ngr kramar snygging! ❤ ❤ ❤

Svar: Kram på dig med!! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej