Att plugga inför tenta

0kommentarer

Det här var jag igår, tills Anna kom och räddade mig lite, hehe. Vaknade upp å kände med en gång att det var en jobbig dag.. Längtade efter Martin massa, å hade noll i motivation till att plugga. Kändes typ lönlöst för det är så sjukt mycket man ska lära sig, och det känns aldrig som jag kan få in allt i mitt huvud. På eftermiddagen kom i alla fall Anna hem till mig och vi pluggade massa tillsammans å drack te och efter det kändes det bättre! :) Oftast hjälper det ju faktiskt när man är med någon annan, annars hinner man tänka så mycket..
 
Idag har varit en mycket bättre dag! Vaknade dock väldigt tidigt och hade svårt och somna om, så har varit lite trött. Suttit 12-16:30 i biblioteket med Emma och Anna å gått igenom hela boken känns det som :P Så känner mig lite mer säker nu. Har imorn på mig också, sedan klockan 08:00 på fredag morgon så är det min första tenta någonsin som gäller!

Kommentera

Publiceras ej