Att leva studentliv

0kommentarer

Hej finisar!
Varit lite dött här några dagar, men det är verkligen tråkigt när jag inte har nån telefon å därmed inte kan ta bilder å lägga upp å så liksom :P Idag är det lördag och helg! Just läst klart ett kapitel i min bok och har därmed pluggat klart för idag.
 
Igår jobbade jag mitt frösta pass på Sydskånskas klubb. Är du med i en nation så kan du om du vill få möjlighet att engagera dig, till exempel jobba på nationens klubbar ellr andra evenemang. Du får inte betalt men kan få vissa fördelar, samt matbiljetter. Huvudanledningen till att man gör det är väl mest för att träffa nytt folk å lite sånt. Som sagt så jobbade jag mitt första pass igår och hade egentigen inte mycket förväntningar alls, men det var verkligen roligt! Otroligt socialt, du jobbar med andra personer som enbart är där av samma anledning som du: träffa nytt folk och ha kul. Du får testa på massa olika saker, som stå i bar, stå i entrén, stå i garderoben mm. Verkligen lärorikt och du träffar så mycket roligt och trevligt folk! Jag är sjukt positivt överraskad faktiskt, och jag kommer definitivt göra om det. Efteråt är det efterfest för de som jobbade, å då får man lite mat å dricka å kan lära känna de andra lite bättre.
 
Klockan 4 kom jag väl i säng, och då hade jag i princip stått och gått konstant från halv 9 på kvällen halv 3 på natten. Lagom trött i benen idag ;)
 
Ikväll får jag äääääntligen träffa min Martin! Har bara gått en vecka sen sist men känns som en evighet. Min kärlek ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej