Att klappa sig själv på axeln.

1kommentarer

 
Vilken produktiv dag det har varit idag!! I 3,5 timme har jag suttit och pluggat med två tjejer från min klass! Vi har varit sjukt effektiva och gått igenom mycket fårn flera kapitel i boken, och jag känner verkligen att det har varit väldigt givande. Även roligt att lära känna dem lite bättre, och absolut roligare att plugga tillsamans än själv :) Jag hade aldrig kunnat plugga 3,5 timmar i sträck om jag suttit ensam!
 
Efteråt tog vi en liten minirundtur, och sen drog jag direkt till gymmet. Körde intervaller och sedan magstyrka. Nu är jag helt slut, utmattad i kropp och knopp men liksom på ett litet skönt sätt. Kvar på schemat idag står laga mat och läsa några sidor i boken. Sedan slappa!

1 kommentarer

Mammi

15 Sep 2014 21:48

Duktiga du!! Roligt med nya kompisar också, ju! Älskar dig min fina flicka❤️❤️❤️

Svar: Älskar dig med mami!! <3 <3
None None

Kommentera

Publiceras ej