Lugna puckar

0kommentarer

Ute så öser regnet ner, och inne sitter jag med tända ljus och under mysfilten. Inte hänt något speciellt idag, utom att jag har tränat för första gången sen förkylningen. Kände mig otroligt omotiverad innan, men tog mig till gymmet ändå. Väl där blir jag så taggad på att kötta att jag får hålla tillbaks för att inte köra för hårt. Lite powerwalk och cykel, plus några få styrkeövningar, sen var jag klar. Måste börja försiktigt, om det är något jag har lärt mig så är det att inte gå på för hårt efter en förkylning. Nu ikväll mår jag hur som helst väldigt bra, alla mina små förkylningssymptom är borta för tillfället, så jag hoppas att det kan få vara så nu :) Under veckan väntar bara tentaplugg, har tenta på fredag. Idag får det dock räcka med plugg. Nu väntar bara ett par lugna timmar innan det är dags att sova!
 
Såhär såg jag förresten ut idag. Med helsvart outfit, knut på huvudet och röda läpper.

Kommentera

Publiceras ej