Hormones

0kommentarer

Den här spiralen asså... Den sätter sina spår i form av humrsvägningar kan man säga, därav inget blogginlägg igår!
Idag däremot har varit en rätt stabil dag kan jag nog ändå säga :) Startade dagen med ett gympass, trots supermegaösregn! Fick träna i lite blöta tningstights, men ag tog mig dit i alla fall! Däremot så blir man ju smått irriterad när man nu för en gångs skulle faktiskt är duktig och kör ett förmiddagspass på gymmet och så ska vädergudarna belöna en med ösregn.. Vad är det för sätt känner jag då? Anyways, körde arma och axlar och försökte att inte kötta järnet. Skönt pass tycker jag ändå.
 
När jag kom hem duschade jag och åt lunch. Sedan upp på cykeln och iväg till Anna. Vi chillpluggade inför tentan imorn. Varken hon eller jag tror på att råplugga dagen innan, så vi gick igenom lite begrepp och teorier, men mest pratade vi och målade naglarna. Fick reda på att det inte bara bor en liten nagelkonstnär i Anna utan även en pianospelare. Inte illa det! Hoppas tentan går bra imorn, känner mig lite nervös men tror ändp jag har lite koll åtmistone.
 
Nu ----> middag.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej