Hejdå Torsdag

0kommentarer

Så var denna dag så gott som över! Ska snart krypa till kojs tänkte jag, men ville uppdatera lite först. Spiralen var ju en smärta för sig och är väldigt glad att den nu sitter där den sitter och förhoppningsvis får sitta där i 5 år. Eftermiddagen blev seg, bestämde mig för att bara ligga i sängen och mysa, med choklad och ballerina. Lagade köttfärsås till middag och har sedan läst VeckoRevyn och pratat med Martin typ.
 
Tänkte jag ska nämna gårdagen också! Jag och Anna var superduktiga efter seminariet och pluggade hemma hos henne. Gick igenom tre kapitel, åt massa frukt och läste i psykologiboken :)
 
När jag kom hem bytte jag om lite snabbt och gick till onsdagspuben med några från min korridor och ååh det är vad jag älskar så mycket med Lund, att allt e så spontant och på två minuter har jag bytt miljö från mitt lilla krypin till en fullsatt pub med glada människor! Där satt vi ett tag, jag var ändå tvungen att dra hem rätt så tidigt då jag var tvungen att plugga lite till... Men trevligt var det!
 

Kommentera

Publiceras ej