Finbesök

1kommentarer

Idag var det en väldigt trevlig dag med finbesök hemifrån! Mormor och Morfar kom och hälsade på, och vi åt supergod lunch på resturang, Entrecot åt jag. Vi gick promenad och tittade runt lite här i Lund. M och M fick se både mitt och Ossians rum. Så roligt att se dem igen.
 
Annars har jag pluggat idag. Och måste plugga imorn. Ännu en lugn kväll vilket känns rätt skönt men kanske lite tråkigt också. Har tittat på The perks of being a wallflower vilket jag tycker är en så fantastisk film. Älskar den. Nu ska jag nog se om det är någon aktivetet i köket, om inte blir det nog sängen snart :) Puss
 
 

1 kommentarer

mm

12 Oct 2014 11:55

Oh Frida, så underbart det var för oss, nu pratar jag också för morfar, att se hur ni har det och hur bra ni två trivs ihop o har hjälp av varandra. Jag personligen har fortfarande s k abstinensbesvär när det gäller er barnbarn, har svårt att fatta att 3/4 del har flyttat o lever sina egna liv. Var nog väldigt bortskämd med att få följa era barndomstider så nära. Det är inte alla mor/farföräldrar förunnat. Hoppas att vi ses snart igen. kommer alltid att längta efter ett återseende. Pussi pussi

Svar: Det var supermysigt att ha er här! Jättekul att ni ville ta er tid att åka en liten omväg förbi Lund och hälsa på :) Puss!
None None

Kommentera

Publiceras ej