Byta immunförsvar, någon?

0kommentarer

Det finns två sätt att märka att det börjar bli höst.
1- Det blir kallare ute och löven skiftar i hundra olika fina färger.
2- Frida blir sjuk oftare än hon går på toaletten.
 
Nummer två vore allt bra fin att kunna ändra eller rent av stryka från listan. Vaknade upp med halsont och huvudvärk.. Så mycket för att min förkylning för två veckor sedan bara var en liten miniförkylning. Blir såååå frustrerad, jag måste ju för sjutton gubbar kunna vistas utanför mina 19 kvadratmeter utan att bli förkyld varannan vecka....
(Lite ironiskt faktiskt att kollar man på min blogg för exakt ett år sedan så var jag sjuk dem här dagarna av hösten med)
 
Min pluggdag får även bli en taking care day, så det inte blir värre än vad det är. Förra gången funkade det ju uppenbarligen att dricka några liter vatten och äta apelsiner såååå det får nog bli knepen även denna gång!

Kommentera

Publiceras ej