Mensvecka

0kommentarer

Mensvecka BIG TIME, och det här har varit jag de senaste dagarna.. Supersura sunk Frida var namnet och jag förstår inte hur M står ut med mig under dessa dagar! Men han biter ihop, och fast jag är otrevligare än otrevligast så ligger han ändå där å kramar mig när jag surar för mig själv på sängen. Min hjälte♥
 
Vill även passa på att hylla Libresse och deras fantastiska design på tampongerna. Hehe.. Men seriöst, mens å tamponger å bindor å mensvärk å pms suger redan så hur perfekt är det inte att strålande Libresse har kommit på att göra allt det jobbiga liiiite bättre, och designa superfina tamponger :) Man blir ju lite lycklig!
 
Och med den här har jag firat idag. Firat att jag idag fick ett A på seminariet i Ledarskap och Orginisation och därmed ett A i hela kursen! Yeeeeey! Så sjukt skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Ikväll hade vi sista träningen med killarna innan helgens tävling. Känns jättebra och det ska bli så spännande med tävlingen på Söndag!

Kommentera

Publiceras ej