Take a step and do what scares you the most

0kommentarer

Igår var det våffeldagen, och jag gick runt hela dagen å tänkte att nej, det blir nog inga våfflor för mig idag. Men så kommer jag hem från träningen halv 9 på kvällen så har världens bästa pappa fixat våfflor där hemma!! Åååh :)
 
Nu har jag just gjort något väldigt läskigt.. Jag har sökt till högskolan! Lunds universitet till och med! Herregud, det är sjuuuuk, jag förstår inte. Som vanligt, haha. Men kul och spännande är det, och nu håller jag alla tummar att det går hlea vägen. Det vore så himla bra ♥
 
Just nu tittar jag på Harry Potter Det vises sten. Hihi, sjukt längesen jag såg den. Har precis läst ut första boken så kände att jag var tvungen att se den nu. Så jag ska väl göra mig en kopp te och sedan fortsätta min filmstund. Saknar min M ikväll, men om en och en halv dag får jag träffa honom, hihi :)

Kommentera

Publiceras ej