När annat drar och bloggen hamnar åt sidan

0kommentarer


Shitpomfritt jag vet inte ens vart jag ska börja? Vad hände med bloggen egentligen? Jag har spenderat mer och mer tid med någon jag tycker om, och än så länge e det kanske lite tidigt å berätta för alla även om jag vill och än så länge så är jag fortfarande lite rädd men åh det pirrar visst i min mage och jag kan säga som så att aldrig har väl någon fått mig att bara helt å hållet glömma å dissa bloggen en hel vecka. Hihi, ni får nöja er mig det så länge :)
 
Här ovan ser ni i alla fall diverse bilder. De tre första bilderna är från Jojjos födelsedag, hon fyllde hela 19 år förra veckan! Gammal börjar hon bli ;) Lite i alla fall, hehe.. I alla fall så bakade Rebecka en jättefin tårta, jag köpte tomtebloss BigMama version, och hon blev helt enkelt firad i korridoren.
 
Senare blev det en lunch på Waynes Coffie och den skådar ni på bild nummer fyra från vänster. Råplugg inför stort prov i naturkunskap och provet visade sig sedan gå rätt bra :)
 
På bild 5 så ser ni frukosten i lördags här hemma. Boosta immunförsvaret som fortfarande är kasst. Fruktfruktfrukt. Mums fillibaba! Helgen spenderades sedan lite varstans, jobbade bland annat vilket gick bra. Jag är fortfarande sjuk och går på onsdag in på min tredje sjuklingsvecka. Tar otroligt mycket på krafterna att ha ont någonstans hela tiden och jag är galet trött på det. Plus att jag vill träna. Menmen, vad ska man göra. På onsdag är jag i alla fall ledig från skolan :D
 
Nu måste jag sova och jag hoppas på ltie mer uppdatering de närmsta dagarna :) Puss!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej