Kyss mig

0kommentarer

Och mitt i vårpeppen så trillar jag över det här otroligt mysiga klippet på facebook! Veckorevyn har publicerat ett klipp på 20 främlingar som kysser varandra och åh så mysigt tycker jag! Kyssar är väl bra trevliga!! För det mesta i alla fall, haha!
 
För stunden sitter jag och äter naturgodis i min säng. Nötter och torkad frukt, nomnom. Skolan tycker jag gick helt okej, förutom mina små sammanbrott jag får så fort vi ska ha sociologi i skolan. Jag vet inte riktigt vem man ska skylla på, men någonting har i alla fall blivit fel i skolans ledning eller planering eller whatever och deta påverkar oss elever som läser sociologi något sjukt mycket och inte minst påverkar det mina betyg! Grrrrr som det brinner i min skalle när jag sitter där och inte ens läraren kan ge en instruktion till en uppgift.
 
Men men. Har inget alls för mig denan tisdag, så jag tänkte ta och fixa mina naglar, dricka lite te och pluggeliplugga. Framförallt ska jag se fram emot min alldeles lediga dag imorn! Yeeeey!

Kommentera

Publiceras ej