I'm counting the days

2kommentarer

 
 
 
 
 
Jag har varit lite i valet å kvalet om jag ska visa min käraste finaste studentmössa som kom häromveckan. Tänker att det blir mer spännande å vänta tills sludenten liksom. Men nu kan jag inte hålla mig längre, och vafan, ska man inte dela med sig av sin lycka å glädje å pirr i magen?? :D Är det inte fin?? Jag är supernöjd, utom att jag tycker jag ser lite smått kaptensaktig ut i den, haha. Men det gör väl alla, och det kommer bli så bra så på självaste dagen, när alla står där med sina vita klänningar och sina fina mössor! Ååååh :)
70 dagar kvar.
 
 
 
 

2 kommentarer

Jasmine

28 Mar 2014 10:51

Den var ju jättesnygg på!!! :D Åh vad nära det är nu!!

Svar: Ååh tack!! Ja nu är det nära :D
None None

mm

30 Mar 2014 11:46

Din "kaptänsmössa" kan du se som "kronan" på verket, det är en mera rättvis jämförelse! Du blir en riktig snygging i den! pussi pussi

Svar: Haha ja verkligen! Tack!! :D
None None

Kommentera

Publiceras ej