Hädanefter tänker jag efter

0kommentarer


Helt plötsligt så öppnar jag min webbkamera, å vips så funkar den!! :D Den har nämligen varit trasig nu ett tag, och jag har sörjt lite. Framför allt för att jag intel ängre kan publicera sånna här fula bilder med dålig kvalitet på bloggen längre. (Ironi)
 
Nejmen, ja, skämt åsido så underlättar det helt klart med en fungerade webbcam :) Idag är det fredag och jag slutar klockan 12:00 prick. Eller där ljög jag nog, 12:10 slutar jag faktiskt.. Detta är dock ett tidsinställt inlägg då jag inte hinner blogga något och känner att jag vill ha min blogg lite mer aktiv igen. Ska till M direkt efter skolan, vi ska äta thai och mysa hela eftermiddagen och kvällen. Det behövs, inte träffat människan sedan i måndags herregud! På morgonen till och med...
 
Imorn blir det jobbelijobb, sedan trääääning i täby :) Yeeeey! Ha en fin fredag och en trevlig helg!!
 

Kommentera

Publiceras ej