Det är en död blogg

0kommentarer

Vet att det har varit superduperdött här, men bloggen har verkligen inte fått vara prio ett i min hjärna den närmsta veckan. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens funderat på att blogga, haha. Varit annat som fått komma före, och så kan det vara ibland :)
 
Imorn drar skolan igång igen efter lovet. Det känns faktiskt väldigt segt och jobbigt, och det faktum att jag har spenderat hela mitt sportlov med att vara sjuk gör mig lite ledsen. Men så är det ibland, och det har ändå varit så bra som det kunnat! och kanske var det bra för mig, att få vara hemma och vila upp mig å bara ha tråkigt. Ibland behövs det.
 
Idag har jag i alla fall varit med mamma och firat lilla Alicia som fyller hela ett år! Och Carro hade gjort den finaste tårtan nånsin, och det var så kul att få träffa kusiner och kusinbarn igen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej