As long as you are with me, there's no place I'd rather be

1kommentarer

Några dagar sedan jag skrev, tänkte att jag ska uppdatera er om vad som hänt mig de senaste dagarna :)
 
Har som vanligt tränat fantastiska killar! De gör framsteg på framsteg och för tillfället håller vi på att tränar inför uppvisningen som är den 5 April :) De ska vara amerikanska fotbollsspelare! Hihi, så roligt :)
 
Hemma hos M, som fick för sig att ligga raklång på golvet och gosa med Mio, världen gulligaste hund!
 
Har ätit så sjukt mycket gott senaste dagarna, blivit stammis på Vapiano när jag åt där två dagar i rad. Ena dagen åt jag en tonfisk sallad och andra dagen pestopasta med kyckling. Mumsfillibabba, å jag bara älskar Vapiano å hela deras koncept, och maten såklart! Idag startade dagen med pannkaksfrukost med bär och kesella. Helt okej start på dagen det med!
 
Igår var jag, mamma, pappa och Soffi på Chinateatern och såg Flashdance. Jag är mer än imponerad, det var så himla bra! Helt otroligt hur bra de dansar och sjunger. Jättekul å sett den!
 
Sist men inte minst så tänkte jag visa er mina senaste shoppingfynd. Det kliar i fingrarna efter att shoppa sommarkläder!! BH + matchande trosor från Cubus, Linne (som dock itne riktigt passade) från Cubus, Stickad tröja från JC och en vanlig munktröja från Asos. Me like! :) Lite nytt å fräsch i garderoben!
 
 
 
 

1 kommentarer

Vivi

25 Mar 2014 22:30

Snygga kläder, blir fina till våren :-)

Svar: Tack!! :D
None None

Kommentera

Publiceras ej