Aprilväder

1kommentarer

Min outfit för några dagar sedan samt en rätt glad Frida som väntar på bussen.
 
Det blev visst vinter igen! Massor med snö ligger på marken, fast den håller nog på att töa bort nu. Regnar lite ute. Veckorna flyger förbi, jag tillbringar all min tid i skolan, på träningen eller med M. Har blivit extremt förkyld igen med tusen kg snor i hjärnan vilket resulterade i att gårdagen helt enkelt inte var en bra dag alls. Var mest irriterad och arg hela tiden. Idag är bättre dock. Har hållt tal i skolan vilket gick bra, och om man bortser från mina små anfall när tunnelbanan krånglade som bara den när jag skulle hem så har jag varit glad :) Hemma tidigt, har ätit gröt till lunch och ska snart lägga lägga mig i ett varmt bad! :D Sedan träning och sedan hem till M! Imorn är det fredag vilket jag ser fram emot :)
 
Förövrigt så bokade vi resa till Kreta igår!!! Den 8 Juli åker vi; jag, Sofia, Mamma, Pappa och Axel (Soffis Loverboy)! LYCKAN
 
 
 
 

1 kommentarer

mm

20 Mar 2014 16:40

så synd med all din förkylning, men du verkar ta det bra, särskilt när "man nu är två igen", eller hur! så roligt för dig, min lilla flicka. Själv är jag litet deppig om man nu får vara det som en gammal mormor. Men man har ju faktiskt fortfarande känslor kvar, dvs rätt att också vara nere nångång, eller hur! Pussi pussi

Svar: Väldigt synd, och väldigt frustrerande! Men visst är det lättare när man har någon som gör en lite pirrig å glad! :DÅåh, visst får man det! Jobbigt är det, men man har sina låga perioder, till och med när man är mormor! Du får hitta små ljusglimtar å se fram emot, kanske en fika någon dag? Puss
None None

Kommentera

Publiceras ej