Sommarlov

0kommentarer

Hej alla fina! Som ni kanske märker så har bloggen även den fått sig ett litet sommarlov, och jag tycker inte att det är mer än rätt att man spenderar tiden på annat håll ä framför datorskärmen :) om ni undrar varför det är lite dött här :) Tänkte försöka börja blogga lite smått igen, sådär när jag inte har något bättre för mig. Men inläggen kan komma att bli lite glesa ;)
 
Jag hade en fantastisk vecka på Kreta, med finaste familjen <3 Inte mycket att berätta, utom att vädret var strålande sol och ca 30 grader varje dag. Vi spenderade dagarna vid poolen och två kvällar åkte vi in till staden Chania för att titta lite :)
 
Nu har jag varit hemma snart en vecka och spenderat all min tid med Martin. Idag gick han tillbaks till jobbet, och jag funderar lite på vad jag ska göra nu, hehe :P Har lekt med Moa och Hampus på förmiddagen och nu ska jag äta lite lunch i form av macka och kesella och tänkte sen försöka simma lite faktiskt :) Strålande sol, och jag håller på att repa mig efter en förkylning, så lite lugn simning skadar aldrig :) Puss på er!
 
Ni får den här bilden så länge. Ska självklart lägga upp fler bilder från Kreta :)

Kommentera

Publiceras ej