Love, food and gymnastics are in the air

0kommentarer

Long time no seen, men till mitt försvar så har jag faktiskt sommarlov! Hihi :) Det har varit några ritkigt bra dagar måste jag säga, Gröna Lund med familjen i lördags, lugn dag med min Martin i söndags och i måndags tittade jag på Sofias genrep inför SM samt blev bjuden på asiatisk buffé av mina två pinglor, Jojjo och Bebban. Som jag har saknat dem, och det var guld tt få sitta ned och prata i kapp om allt som hänt sedan vi tog studenten.
 
Igår fyllde min papi år och jag tillbringade ännu en kväll på en resturang! Åt mat på Åtellet med lite släkt och kvällen avslutades hemma med film. Idag är jag uppe tidigt för att besöka vårdcentralen, njuter för stunden av lite ensam tid då ingen annan är vaken (jag är ensamvarg, så jag får lov att säga så ibland, hihi) och ska strax bege mig!
 
Lägger upp lite bilder, puss på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej