Strawberry Cheescake

0kommentarer

Detta var ungefär vad jag fick glädja mig åt i lördags, när jag vaknade upp med halsont och snuva och sängen fick bli min bästa vän hela dagen. En ny B&J smak testades, och den får helt klart 5 av 5 toasters! Förkylningsbaciller är aldrig roliga, men när de nu dyker upp så opassande (som alltid) så får man helt enkelt göra det bästa av situationen :) Tror nog ordentlig vila och glass var ett bra sätt att krya på mig, för på söndagen mådde jag bättre :) Snuvan var värre, men halsonten borta :) jag begav mig till en kompis och spenderade kvällen och natten där, myspys.
 
Nu är det måndag, ny vecka och nya tag. Även om veckan börjar något snuvigt så är jag nöjd med måndagen. Har däremot varit svårt att fokusera på lektionerna, det känns som jag har 20 ton snor i hjärnan. Hehe..
 
Nu har jag strax en telefonintervju som jag ska göra, sedan måste det bli en tidig kväll för min del. Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej