Också var det ju det där med att andas

0kommentarer

Mums! Var så himla sugen på nånting, rotade igenom skåp och lådor och kylskåp och hitta massa vindruvor :D Smarrigt värre! Nu ligger dem alla snart i min mage, och jag sitter under mysfilten med onepiecen på och fryser.

Det har varit en superstressig dag idag.. Vet inte riktigt varför egentligen. Har bara känt att jag legat efter i ämnena så har stresskrivit massa uppsatser och jagat upp mig för massa annat. När jag kom till träningen så imponerades jag av duktiga gymnaster, och nu förvånas jag över att det är fredag imorn och att även denna vecka flugit förbi i en himla fart. Skönt med helg. Ska jobba dock, men på lördag är det Täbyträning, så det ska bli roligt :)

NU..... vila. Andas. Läsa lite. Skippar serierna ikväll. Puss

Kommentera

Publiceras ej