Och ute är det kallt och blåsigt men jag är glad ändå

0kommentarer

Så var det måndag, ny vecka. Vecka 5 går vi in i nu, det har med andra ord gått 5 veckor på år 2014. Och snart går vi in i Februari, på Lördag faktiskt för att vara exakt :) Jag har just duschat och smörjt in mig och sitter nu i min säng med datorn framför mig. Har tränat fantastiska tjejer och varit i skolan idag. Försöker att ligga i fas med alla uppgifter nu, få alla småuppgifter gjorda så fort som möjligt så jag kan lägga all tid på gymnasiearbetet och andra viktiga saker. Det händer mycket den här veckan, men en så länge känns det som jag har läget under kontroll. Det är bara att beta av en dag i tag. Det händer dessutom mycket roligt :)
 
På schemat imorgon står det skola och träning!! Ska bli jätteskönt att få komma igång igen, och jag bara hoppas att jag får hålla mig frisk ett tag nu. Äter vitaminer och massa frukt, allt för att hjälpa immunförsvaret så gott det går i detta kalla väder. Förresten så har det blåst orkan och storm och typ hundrafyrtio sekundmeter här idag. Men en viss överdrift. Herregud, höll ju på att blåsa ibäg hela jag.
 
Och här får ni en skymt av mina nya tights från Monki. Fundade på rea för endast två guldpengar :)
 
Nu ska jag krypa ner under mysfilten, äta lite kvällsfika och titta på ett avsnitt Arrow :) Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej