My newyears eve

0kommentarer

Lite bilder från mitt nyår! Jag och Johannes startade vårt nyår med ett gympass faktiskt! Väldigt skönt :) Sedan slappade vi mest under dagen. Runt halv 5 på kvällen så åkte vi in till stan i Göteborg för att titta på raketer klockan 5. Det arrangeras raketer där varje nyår klockan 5. Väldigt mäktigt och fint! Vi åkte tillbaks till hans lägenhet, åt en trerättersmiddag bestående av toastskagen till förrätt, potatisgratäng, entricot och rödvinssås till huvudrätt samt chokladmousse till efterrätt :) Supergott! Sedan gjorde vi oss i ordning och runt 10 begav vi oss mot en fest inne i Göteborg. Festen var helt okej, men det viktigaste var att jag fick skåla in det nya året med min bästa vän :)
 
Nu är jag hemma, och jag har haft en helt otrolig vecka i Göteborg. Haft så kul, gjort mycket men samtidigt tagit det lugnt, och såklart fått umgås massor med Johannes!! Bästa veckan på länge :) Idag väntas lite slapp och måstefixanden, sedan träning med Wiman. Kul att träffa honom igen :) Puss!

Kommentera

Publiceras ej