I'm superman

0kommentarer

Supermantröjan idag!! Längesen jag hade den tröjan :) Gillar den.
 
Skolan då. Jorå, jag tycker det har gått bra idag. Retoriken på förmiddagen var inge problem, och sedan satt jag med gymnasiearbetet från 13 till 16. Tror ni jag får panik, när min lärare säger till mig att jorå, nästa vecka så ska minsann 80% av arbetet vara klart. WHAAAAAAT??!! SEN NÄR DÅ??? Fridas hjärna börjar panikartat snurra tusenmiljoner varv på en sekund, och förbereder sig på en gråt attack, när plötsligt lärarn säger "nej, vänta, det var visst om 3 veckor. Hehe..." Oh my, säger jag bara.
 
De tre pluggtimmarna gick rätt fort dock. Liten kaffebreack fick jag, Jojjo och Bebban ta, men sen så var vi igång igen. Typ. Har fått ner en del på pappret idag i alla fall, och nu måste jag få gjort lite intervjuer innan jag kan komma vidare.. Typiskt asså.
 
Men men, nu ska jag soooofta, min hjärna behöver helt klart vila efter tre timmars Jehovas vittne skrivande.
 

Kommentera

Publiceras ej