I wish I could close my eyes and forget about the things that scares me

0kommentarer

That moment när du inser att du sitter och tittar på studielån och inser att du börjar bli vuxen. That moment när du inser att din totala studieskuld kommer att ligga på över 300 000 kronor. Lyckan.
 
Oh my.. Huuuur kan tiden gå så fort, när blev jag tillräckligt stor för att sitta och titta på studiebidrag på universitet! Jag förstår inte asså! Det är helt sinnessjukt, att jag om några månader troligtvis inte ens kommer bo i den här delen av landet. Herregud. Lite för mycket att ta in känner jag.
 
Idag är min näst sista lovdag. På torsdag börjar jag igen. Jag har inte orkat tänka på det riktigt än, för det känns lite jobbigt. Så jag tar ångestinlägget imorgon ;) Idag ska jag ta det lugnt, njuta. Ta en promenad med mami. Ikväll får jag äntligen träffa mina grabbar igen, och vi ska dra igång en till härlig termin med gymnastik! Vi har lite nya gymnaster som ska testa in ikväll, så det ska bli spännande :) Efter är det möte med tjejernas tränare, ska bli kul att träffa alla igen :)
 
Nu -----> Fixa måsten och titta på serier!
 
 

Kommentera

Publiceras ej