För i år tar jag studenten.

2kommentarer

Gott nytt år på er alla fina bloggläsare!! 
 
Jag fick fira in det nya året med min bästa vän, vilket gör starten på det här året mer än bra. Nu går vi in på år 2014, och jag verkligen försöker att inte ha så mycket förväntningar på det här året, för förväntningar slutar oftast med att man blir besviken, men det är fan svårt att låta bli asså. Det kommer hända så otroligt mycket det här året, mycket nytt, jag kommer vara livrädd, överlycklig och förtvivlad på samma gång. I år tar jag ett nytt kliv mot vuxenlivet, en ny milstolpe. I år tar jag studenten. I år ska jag börja plugga vidare, förhoppningsvis flytta till ny stad, flytta hemifrån. I år har jag mina sista sport och påsklov. 
 
Mitt nyårslöfte är, som jag skrev på facebook för någon timme sedan, att njuta som fan av år 2014 och alla sjukt roliga grejer som kommer hända. För i år tar jag studenten.
 
Jag är otroligt taggad på år 2014, och jag har en känsla av att det här kommer bli ett fucking awesome år.
 

2 kommentarer

jojjo som saknar dig lite just nu

01 Jan 2014 17:42

Klart de kommer bli fucking awesome! De ser vi till!! :D

Svar: Det gör vi :D Nu kööööör vi!!
None None

mamsen

02 Jan 2014 13:25

Låter underbart min söta flicka och vän <3

Svar: Visst gör det :D
None None

Kommentera

Publiceras ej