Då är jag mer än nöjd

0kommentarer

Det var ett tag sedan jag la upp en frukostbild nu.. Så kände att det fick bli en idag, trots dåligt ljus och mobilkamera. På bilden ser ni min äggmacka, 2 finncrisp med ost, sallad och gurka samt en stooooor kopp kaffe.
 
Idag är min sista dag på jullovet. Om man ska va sån, så är det min sista dag på ett sista jullov. Men jag vill inte vara sån, för då blir jag nervös! Jag ska i alla fall njuta utav dagen. Kanske ta mig ut på en promenad. Gå runt i mjukiskläder. Sånt där. Ska iväg till Norrtälje i eftermiddag, gymma lite och dra en sväng till ungdomsmottagningen.
 
Imorn drar min sista termin i gymnasiet igång. Och jag vet hur kämpiga dem här månaderna kommer att bli. Det är något jag är nervös över, orolig över. Lite rädd, känner lite sån där typisk ångest. Och samtididgt så är det något som jag är så otroligt förväntansfull över. Glad, spänd. Pirrig. Fjärilar från topp till tå. Jag ska kämpa, för jag vet att det kommer vara värt det i slutändan. Och som jag skrev för ganska precis ett år sedan, så är jag mer än nöjd om jag kan gå ut gymnasiet om några månader och känna att "fan, jag satte det. Jag orkade kämpa enda in i mål." Då, då är jag mer än nöjd.

Kommentera

Publiceras ej