Årsresumé, Januari-Mars

0kommentarer

Januari
Januari alltså. Jag firade in år 2013 med världens finaste vänner! Åt god nyårsmiddag å hade en superfin kväll. Månaden var överlag en glad månad när jag läser tillbaks på inläggen. Det bjöds på soliga dagar, mycket snö och kalla minusgrader. Även en månad i matens tecken, hehe... Typ tusen miljoner matbilder :P Pressade One tree hill, en väldigt fin och gullig serie. Drack tusen koppar te, och införskaffade min numera favoritparfym samt den heliga Uggleboken. Uggleboken som idag är full med texter, dikter, arga ord och fina känslor.
Fick även reda på att jag hade svettkörtelinflamation, något som tar år innan det läker och som enligt min doktor just då skulle innebära mig att jag inte skulle kunna raka mig under armarna under denna tid. En mer eller mindre förtvivlad Frida bröt sedan ihop lite.. Meeeeen, d visade sig att det inte alls var nån fara, utan att hon visst mest kände för att skrämma upp mig lite. Eller nåt.. Träffade även Johannes för första gången på flera månader.
 
Februari
Ensamheten var påtaglig. Många, många myskvällar under mysfilten med uggleboken bredvid mig. Var väl egentligen inte ledsen eller så, hade bara mycket tankar som behövdes skrivas ner. Trivdes bra med lugna kvällar, men ville tillbringa dem med någon annan. Kramades så fort jag fick chansen, och hade en del väldigt fina kvällar med fina personer. Gjorde bananpannkakor för första gången, foodgasm säger jag bara. Isac och Sofia fick stå för kärleken här i huset, och jag njöt av att se Sofia så nykär och lycklig, njöt av att kunna känna igen känslan. Tränade, tränade, tränade. Både gymnastik och gym! Älskart! Hade sommarlängtan och provade sommarklänningar, samtidigt som jag bokade mina biljetter till USA och taggade till medelhavskryssning. Mina två bästa resor.
 
Mars
Humörsvägningar gånger tusen. Typ fem inlägg i rad, där jag var extremt glad, och sedan 5 inlägg i rad där jag var extremt ledsen. Och jag tror det svåraste är att bara acceptera att det får vara så. Februari och Mars fick mig att inse hur beroende jag är av att ha någon nära mig, någon som säger att jag är fin och visar att jag är speciell. Så ska det enligt mig inte behöva vara, och detta är något jag jobbar med hela tiden, något jag får lära mig med tiden.
Under månaden så spenderade jag mycket tid i gympahallen, sprack av stolthet när grabbarna kom trea av 21 lag i Hopp, bokade konsertbiljetter, firade och kidnappade en 18årig Jojjo samt svullade och umgicks med han som alltid finns där för mig i vått och tort. Levde även på kesella, haha :P
 

Det var dem tre första månaderna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej