Årsresumé, April- Juni

0kommentarer

April

Det känns som att det enda jag gjorde den här månaden var att vara ledig, äta goda frukostar, träna och dricka te :P Haha! Hade många många bra dagar, fina dagar, soliga dagar. Invigde månaden med några dagar i fjällen, några fantastiska dagar i fjällen. Under månaden tog jag mer än en promenad i soliga Stockholm. Jag träffade Fredrik för första gången och började umgås med honom. Träffade även Alicia för första gången, mitt fina kusinbarn :) Åt årets första jordgubbar, och längtade till sommar samtidigt som det blev allt mer vår utanför.
Mormor och morfar firade guldbröllop, och detta firade vi med middag på Gondolen! Mums så gott!! Och trevligt såklart :) Men som jag skrev, det var en glad månad :) Vilket var välbehövligt efter två lite tyngre månader!
 
Maj
Maj maj måne jag kan lura dig till skåne. Glaaaad månad igen :D Började med att fira en 18årig Bebban på skansen, med picknik dessutom! Så mycket fina soliga dagar, de första riktigt varma dagarna. Invigde shorts och gick barfota i gräset, bara för att jag kunde. Tävlade sista tävlingen med bästa laget nånsin, och vi lyckades även hamna på en tredjeplats. Gick hem med en medalj rikare, och ett stort leende på läpparna. Åkte även på en fantastisk Londonweekend, en helg som bestod av shopping, shopping, shopping, trevliga stunder med min underbara familj och god mat! Umgicks med Fredrik mest hela tiden, och åh som jag var lycklig.
Min blogg bråkade som attans under Maj och Juni, därför blev det inte jättemycket inlägg eller bilder.
 
Juni

Och det blev sommar, och jag fick sommarlov. Spenderade de allra första dagarna av mitt sommarlov med att övningsköra, äta gott och bara ta det sådär lugnt. Vila upp mig ordentligt efter terminen och läsåret som varit. Firade en alldeles otroligt fin midsommar, en utav mina bästa, med alla jag bryr mig om. Spenderade massa tid med Hampus och Moa när de var här ute och hälsade på, mina fina kusinbarn. Plötsligt en dag så blev jag hela 18 år, och detta firades med resturangbesök med hela släkten! Fick jättefina presenter och var väldigt nöjd med firandet och dagen. Hade min första utgång på krogen. Mycket firande blev det, för några dagar sedanare så var det fest för pappa som fyllde 50 försa Juli. Lyckad fest tror jag alla tyckte :) Som jag nämnde så har jag för mig att bloggen krånglade en del här med. Jag hade dessutom väldigt mycket roligt för mig, så bloggen fick ligga åt sidan lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej