It takes a fool to remain sain

0kommentarer

Detta är vad ni får i bildväg idag. En rätt så nöjd Frida innan jag gick till bussen imorse :) Faktiskt ett rent under att jag lyckas skriva ett inlägg idag över huvud taget, min dator ville inte alls sammarbeta ikväll!
 
Torsdagen är i alla fall snart slut, och imorn går vi in på fredag och helg. Det är sinnerssjukt hur fort veckorna går nu. Och jag är lika förvånad i slutet på varje vecka, haha! Efter den här veckan är det bara en vecka kvar till sportlov, och prisa gud vad skönt det ska bli. D.e.t   b.e.h.ö.v.s !! Skoldagen flöt på rätt bra, bara två lektioner idag vilket var skönt. Stannade kvar i skolan efter och pluggade, skrev klart en uppsats. Skönt att bocka av den från listan. Två stora uppsatser som ska in nästa fredag, så det är vad jag kommer att lägga fokus på nu!
 
Imorn är det inte vilken fredag som helst, det är faktiskt alla hjärtans dag också! En utav mina favoritdagar, tycker det är en så fin dag :) Ltie extra kärlek till allt å alla. På tal om hjärtan så ska jag fira denna fina dag med mina fina vänner! Vi ska fika efter skolan! Sedan blir det nog gym, om jag orkar :) 

Kommentera

Publiceras ej