Alla ♥ Dag

0kommentarer

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
Sicken bra dag det varit! Startade morgonen med att komma ner i köket och se mammas årliga Alla ♥ Dagpynt i köket. Sååå fint, och ett doftljus fick jag med :D Doftar hur gott som helst, och det står nu och brinner för fullt i mitt rum! Skolan gick rätt bra, och efter fikade jag med mina hjärtan! Åkte till gymmet och hängde där en timme, körde slut på mina armar. Träffade Richard där också, så fick lite gymsällskap :) Roligt!
 
Nu sitter jag i min säng, har ätit en supergod middag och unnat mig en ansiktsmask som jag köpt av Bell i min klass. Tänkte faktiskt titta på en film som omväxling. Dagen till ära! ;)
 
Hoppas er dag var superduper mysig!

Kommentera

Publiceras ej