A good day

0kommentarer

Mums filibabba, vilken lyxfrukost jag åt imorse! Fruksallad och vitaminer for the win!
 
Idag har jag bara en lektion mellan 15 och 16, vilket resulterade i en sjuuuukt härlig och bra förmiddag här hemma. Sov till 08:30 ungefär, då jag vaknade av mig själv. Åt frukosten på bilden ovan, tittade lite på teve, vek tvätt och läste bloggar. Pluggade lite på mitt gymnasiearbete. Tog mig sedan ut på en promenad med bästa mamma, och åt lunch för att sedan bege mig mot skolan :)
 
Lektionen var verkligen ingen jobbig lektion. En snabb liten föreläsning om andningen, samt ett litet experiment som innehöll vaniljsås och saliv... Hehe, fråga inte. Dagen avslutade med ett tufft men skönt benpass på gymmet med Micke, och nu ligger jag nöjd med trött i min säng. Ätit lax till middag, å ska nu bara läsa å slappa innan läggdags. Har cirka 70 sidor kvar i sista delen av Torka aldrig tårar.
 
Puss!

Kommentera

Publiceras ej