Let's make December awesome

2kommentarer

Titta så fina decembernaglar Anna gjorde på mig igår!! Hon e en riktig liten konstnär den där Anna! Min December firades in superbra faktiskt med mys hos Anna, sen chillkväll. Fint besked om att jag klarade omtentan blev pricken över i:et på min dag! Nu kan jag slappna av lite mer inför dagens tenta.
 
Det är en ynka månad kvar på 2014 och jag tänker fan se till att det blir awesome nu! Inte bara sätta en prick över i:et på dagen igår, utan sätta en prick över i:et på hela 2014.
 
Let's make December awesome!

2 kommentarer

mm

02 Dec 2014 14:59

så underbart att du klarade omtentan. Ha en bra adventsmånad, med mys o pys ! pussi pussi

Svar: Ja så skönt!! Detsamma! :*
None None

vivianne

07 Dec 2014 11:10

Såna vill jag också ha :-)

Svar: Hihi ja visst e dem fina! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej