Stjärnfall och packlistor

0kommentarer

Gokväll på er! Eller ja, mer gonatt blir det liksom, för klockan är över 12 men det blir så fel då för då låter det ju liksom som jag ska säga godnatt och hejdå innan jag ens hunnit börja blogga.. Så gokväll får det bli!
 
Sitter i min säng, inte värsta intressant men var ändå lite bloggsugen. Kom hem klockan 20 ikväll å gissa vem som ordnat väääärldens mysmiddag?? Pappa såklart! med hamburgar å pommes å vin å hela köret!
Så vi åt gott å tittade på Dobidoo på ettan å sen på Johan Glans World tour of Scandinavian. Väldans mysigt!
 
Sen såg jag att det var jättestjärnklart ute, å jag älskar ju stjärnor massor. Så jag tog min filt och min telefon och la mig på altan. Jag såg hela fyra stjärnfall och kände att titta på stjärnorna är något man borde göra mycket oftare.
 
Nu sitter jag mest i sängen med min mysfilt och skriver packliste inför Lund!
 
Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej