Spending as much time with eachother as possible

0kommentarer

Godmorgon ni som fortfarande hänger kvar! (vilket jag uppskattar otroligt)
Idag blev en segmorgon, Martin försöker vända om sitt dyng åt fel håll. Han jobbar ju sitt första pass på csg på fredag och det är ett nattpass. Så vi sitter uppe sent på nätterna och sover länge på dagarna. Eller ja, Martin sover länge. Jag vaknar ju som vanligt runt 9 trots att jag lagt mig sent på natten. Supersugigt.
 
Vet faktiskt inte vad som står på schemat idag. Just nu försöker nog både jag och Martin få ut så mycket tid som möjligt med varandra, innan jag flyttar. För er som undrar så kommer jag och Martin självklart fortsätta vara tillsammans och får helt enkelt lov att ha distansförhållande i 5 månader. Det fixar man, såklart, men det kommer bli ruskigt jobbigt. Jag som lovat mig själv att aldrig mer ha ett distansförhållande.. saker blir helt klart inte alltid som man tänkt sig. Anyway, Martin ska väl plugga lite idag å sen bör vi väl handla. Annars får vi seeee.
 
Igår så lyxade jag och Martin till det lite! Detta + min älskling + Supernatural som e vår nya favvoserie gjorde kvällen awesome.

Kommentera

Publiceras ej