Raw Bite

0kommentarer

Idag är en supetrött dag! Åkte hem till Martin igår eftermiddag och eftersom han jobbar idag så åkte jag tillbaks hem. Ett himla farande :P Blev en sen kväll och tidig morgon vilket resulterar i en trött Frida. Lyckades dock ta mig ner till stranden och simma en tur, trots att hela kroppen och hjärnan skrek nej. Känner mig lite piggare nu faktiskt :) Ätit lite mellanmål och ska nog spela lite sims innan jag ska vara barnvakt ikväll :)
 
Apropå mellanmål så testade jag denna igår!
 
Jag tycker att det är sånt himla snack nuförtiden om Rawfood, det ska va nötter och bär och frukt och allt ska va ekologiskt. Vilket såklart är bra tycker jag :) Rax bite består av en mix av en massa nötter och torkad frukt, så finns det med lite oliak twister, som den på bilden tex som heter "vanila berries". Inehåller inge socker eller tillsatta ämnen utan helt enkelt enbart ingredienserna jag rabblade upp innan. De finns i de flesta större matbutiker, man får leta lite dock, tagit ett tag innan jag hitta dem :P Jag tycker det är perfekt som mellanmål, väldigt mäktigt trots att den e så liten. Däremot vet jag inte om jag tycker att det är värt att betala 18 riksdaler för lite bär och nötter.

Kommentera

Publiceras ej