Om ett 15 års jubileum

0kommentarer

I år har Familjen Johansson och Familjen Larsson känt varandra i hela 15 år! När vi flyttade in hit så lärde vi känna Larssons, och jag, Hanna, Mathilda och Sofia har sedan dess varit väldigt bra kompisar. Vi har helt enkelt blivit varandras barndomsvänner, och de betyder väldigt mycket för mig. Då vi firade vårt tioårs jubileum så var vi ju självklart tvugna att fira även vårt 15 års jubileum också! Så det var vad vi gjorde för nån vecka sedan.
 
Dagen började med strandhäng! Packad lunch, kakor och saft, precis som när vi var små. Vi har tillbringat många timmar på stranden genom åren, och kände för att vara lite nostalgiska och åka tillbaks i tiden. Eller nåt :P
 
Efter några timmar fick vi nog och gick upp. Jag och Hanna bakade bullar (en sommartradition vi har) och Mathilda och Sofia satt och tittade på gamla bilder från när vi var små :)
 
 
På vårt förra jubileum så gjorde vi egen sushi. Vi orkade inte riktigt med det denna gång och var lite latare och köpte färdig :P Men ja, lika gott det! Finmiddag blev d ;)
 
Kvällen avslutades med filmmys framför teven :) Tack för att ni finns mina fina vänner, jag ser fram emot vårt 20års jubileum!!

Kommentera

Publiceras ej