My sweet angels

0kommentarer

Dem här fina var jag och hälsade på igår! Tittade på nyfödda lilla Kasper, å herrgud hela jag smälte! Som alltid när man ser och får hålla en sån där liten. Ååh vad jag längtar tills det är min tur! Självklart superkul att få träffa Moa och Hampus också, dem växer så det knakar båda två. Väl spenderad eftermiddag.
 
Idag har jag varit effektiv. Prickat av allt på min to do list utom måla naglarna, så det är vad jag gör nu. Annars har jag idag klippt mig, registrerat mig på Lunds universitet, ätit och fikat hos Mormor och Morfar, och slagit in lite presenter :) Ikväll kommer Martin. Imorn ska vi ha en sista dag tillsammans innan jag flyttar. Vad som är bra är att han bokat tågbiljetter och kommer ner och hälsar på bara en vecka efter jag flyttat :) Lättnad.
 
 

Kommentera

Publiceras ej