De senaste dagarna har jag....

0kommentarer

Hej mina änglar!! Varit tyst här några dagar nu, men hunnit med en hel del känns det som under de senaste dagarna, så ni får lite bilder på vad jag pysslat med!
 
I torsdags hade jag mysdag med Matti! Vi powerwalkade, gjorde smoothies och pratade ikapp!

Fredag var en allmänt klar dag. Skulle som sagt till Ikea, men det blev inte av. Vädret var märkligt, men bjöd på en fantastisk regnbåge senare på kvällen. Jag bläddrade i min Lars Winnerbäck bok och lyssnade på hans fantastiska låtar.
I lördagskväll hade vi den årliga kräftskivan!! :D Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig däremot, middagen var hur trevlig som helst, kubben med grannarna var superhärlig den med. Men resten blev inte toppen för mig, kanske var det för mkt alkohol, kanske pmsen, kanske att vissa inte riktigt kan bete sig vilket gjorde mig ledsen. Kanske en blandning. Fick hur som helst ett bra avslut i jacuzzin med Martin och Ossian, mina två favoriter ♥
 
Och söndagen bjöd på Marholmen och minigolf! Minigolfen var inte planerad, egentligen skulle vi bara dit och luncha lite. Men så blev vi sugna! Supertrevligt, däremot tar det en himla tid när man är 6 st och det är 12 supersvåra hål ;) Men jag gick därifrån som stolt tvåa!! (Tommy gick därifrån som en ännu stoltare etta... :P)
 
Nu äter jag Ravioli och Martin pluggar. Det är mindre än två veckor tills jag flyttar nu. Nedräkningen har väl börjat liksom.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej