Vi drog till fjällen

0kommentarer





Nu är vi i fjällen!! Tågresan har gått hur bra som helst, och det känns så skönt att vara här. Bara slappna av i några dagar, inte tänka på något. Saknar M massa redan dock!

Har hänt lite grejer sedan sist. Började i tisdags å känna att ena halvan av mitt ansikte inte hängde med. Vi åkte in till akuten och det visar sig att jag har Bells Pares som det så vackert heter. Ansiktsförlamning på svenska. Man vet inte säkert varför, men troligtvis så är det för att jag har varit sjuk så länge och viruset nu har satt sig på en nerv. Det ska läka utav sig själv och som tur är så syns det knappt på mig än så länge :) Skönt att veta vad det är, men det var allt lite läskigt där ett tag!

Nu ska jag snart sova! Imorn blir det en sväng till Åre :) puss!

Kommentera

Publiceras ej