Min studentskiva 2014

1kommentarer

Ojojoj mina fina läsare, att ni ens e kvar när jag bloggar såhär dåligt! Ni är trogna ni :) Trodde statistiken skulle stå på 0!
 
Det har hänt massor sen sist, och trot eller ej men jag har varit upptagen sedan det sista inlägget! Eller ja, prioriterat annat än bloggen kanske är en mer lämplig ursäkt ;) Hur som helst så har jag lite fina bilder jag ska visa er, men jag tänker börja med min studentskiva som var i torsdags. Den kan sammanfattas med två ord: magisk och epic.
 
Temat på skivan var "jag kom nyss ifrån...." och man skulle då alltså klä ut sig till något passande. Jag valde "jag kom nyss från landet" och klädde ut mig till bonde! Vi bytte om och fixade oss hemma hos Rebecka innan skivan, och ja ni ser ju vilka fina utklädnader de hade! Gissa var de kom ifrån ;)
 
Kvällen inleddes med middag med alla föräldrar. Middagen var supergod (tog dock inga bilder) och det var hur trevligt som helst. Under middagen delades det ut nomineringar som det så vackert heter. Alla fick en "klassens" och motiveringarna var verkligen hur bra som helst! Nog var jag nära till tårar när jag hörde min fina nominering och mitt namn. Klassens Pepp blev jag.
 
Klockan 22:00 så blev föräldrarna utkörda! Bord och stolar plockades bort, musik sattes på och festen drog igång. In rasade folks kompisar och vi dansade loss till kvart över 2. Jag hade så fantastiskt roligt, med alla som jag tycker så mycket om runt omkring mig. Dels alla fina från klassen, men även Ossian, Ossians kompis Adam och Martin.
 
Känns som jag kan leva på glädje från den här kvälle forever. Kommer alltid att minnas min egna studentskiva 2014 ♥

1 kommentarer

mm

30 Apr 2014 16:09

så roligt för dig att allt gick efter dina förväntningar och ingenting spårade ur. Har haft glädjen att själv också fått uppleva denna ungdomens yra när man avsluta ett kapitel i sitt liv och träda in i ett annat. Jag lovar dig: du håller dessa härliga minnen för alltid i din hjärna o hjärta! Pussi pussi

Svar: Ja verkligen! Jag är supernöjd, och kommer alltid minnas kvällen :)
None None

Kommentera

Publiceras ej