Min nya skönhet

0kommentarer

Igår fick jag och Sofia nya skidor/bräda i för tidig födelsedagspresent!
 
Och den här skönheten har jag provat idag, med fantastiskt sällskap och ett himla fint väder! Bränt näsan har jag visst gjort också, haha!
 
Det var jätteskönt att få åka igen, ville dock inte ta i för mycket med tanke på min lilla ansiktsförlamning och att jag går på penicellin. Mitt ansikte har dock blivit bättre och nu syns det knappt alls :D
 
Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, och det gör även denna mysiga vistelse i Ottsjö. Imorn åker jag och Sofia hem igen, efter 4 underbara dagar. Börjar skolan igen på tisdag, och jag måste säga att det känns motigt. Speciellt när jag längtar efter Martin massa och vi inte ses igen fören på torsdag :(
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och titta på teve! Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej