Just another day

0kommentarer

Dagens frukost! När man är ledig får man unna sig. Jag sov enda till 10 faktiskt, och det var så himla skönt! Har sedan gjort lite allt möjligt under dagen. Pluggat, tittat på teve, fixat naglarna, varit ute med Laffie. Nu ska jag alldeles strax byta om och äta lite, sedan ska jag till gympaträningen :) Ska idag för första gången på länge försöka träna lite försiktigt. Lite styrka och bara få upp pulsen en aning. Det ska bli jätteskönt faktiskt, fast går typ hela tiden runt och är rädd att jag ska bli sjuk..
 
Imorn är det valborg! Det innebär även för mig som går sista året på gymnasiet att det är mösspåtagning. Hihi, ska bli kul! Förväntar mig inte så mycket egentligen, det får bli som det blir :) På kvällen blir det en lugn valborg här hemma, Martin kommer hit och vi ska grilla lite och tända brasa. Alldeles lagom!

Kommentera

Publiceras ej