Finally some rest

0kommentarer

Nu ÄNTLIGEN har jag påsklov! Välbehövligt, som alltid när man har ett helt lov framför sig. Har startat dagen med att skjutsa Martin till Norrtälje, så uppe tidigt första lovdagen. Inget mig emot egentligen, tycker om att ha hela dagen framför mig när jag är ledig. Även om ögonen möjligtvis känns lite trötta ;) Har fått tillbaka min dator också, ny hårdisk och återställd. Såååå skönt! Skärmen glappar fortfarande dock, vilket är frustrerand.
 
Tänkte att jag kanske ska berätta vad jag har gjort det senaste dagarna. har tyvärr inte tagit mycket bilder som jag kan bjuda på, men en och annan enstaka bild med dålig kvalitet ska jag väl kunna klämma fram ;)
 
I fredags var jag och Martin på bio, vi såg Captain America. Tycker filmen var riktigt bra faktiskt, och börjar inse mer och mer att jag faktiskt gillar superhjältefilmer ;) Perfekta sällskapet också såklart, och fredagen blev en riktigt bra fredag!
 
I lördags så jobbade jag, och på kvällen var vi bara hemma hos mig och mös. Tittade på teve, Harry Potter gick på 4an men vi orkade inte ens se klart för vi var så trötta haha!
 
Och igår hade vi vääääärldens mysdag! Vi speade Wii i typ hundra år, åkte lite moppe, åt massa glass (tjockisar I know) och gick och la oss i hyfsad tid. Inte alla som har lov liksom! :P
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej