En dag i Åre

0kommentarer


Idag har vi tillbringat en dag inne i Åre! Vi har shoppat lite samt träffat kusinvitamin som nu snart tillbringat hela 6 månader med att jobba här uppe. Så trevligt så! Åt även en jättegod lunch på ett väldigt fint ställe :)
 
Här är vad jag fick med mig hem. En keps från intersport, två nagellack + en ögonskugga från Kicks egna märke och ett par Jeans från Vera Moda som världens bästa pappa köpte till mig!! Han är bra han! Har även velat köpa en keps länge men inte tyckt att jag passat i det tidigare, men nu kändes det faktiskt riktigt bra och jag bestämde mig för att slå till!
 
Nu har vi just ätit en supergod middag (grillat!!) och tittar lite på Let's Dance. En bra långfredag med andra ord!
 
P.s. Bilderna med bra kvalitet är tagna av min farbror Uffe ;) D.s
 
 

Kommentera

Publiceras ej